Omdat de boog niet altijd gespannen staat

Ervaren = geloven

   mega-verkoop paraplu's in hartje zomer    (augustus 2015)

De zomer lijkt nou niet bij uitstek het moment om paraplu's te verkopen ... Toch gaat de handel bij senz, bekend van de stormparaplu, momenteel 'sky high'. Hoe? Door beleving toe te voegen. In een shop-in-shop formule bij De Bijenkorf kun je de paraplu (ook op de fiets!) uitproberen. In de regen, met windkracht storm uit een windmachine. Een flashback naar de herfst, die keer dat je zeiknat bent geregend, en hoe je dat vanaf nu kunt voorkomen. Slim!

SENZ_shop-in-shop.jpg
Zie ook:

- Marketing Online.nl
- senz

 

Foutje, bedankt

   8 social media 'mistakes' om te voorkomen    (augustus 2015)

Van je fouten kun je leren. Van die van een ander overigens ook. In de chart flow van Digital Marketing Philippines staan 8 'mistakes' (of eerder dont's) van social marketing. Een gewaarschuwd mens ...

social-media-mistakes.jpg

Zie ook:
- nieuws.social

 

Zeg het met kleur

   De meest gebruikte kleuren    (augustus 2015)

Kleur heeft effect op emotie, en daarmee op (aankoop)gedrag. Het gaat dus niet alleen om wat je zegt, maar ook hoe. Of beter: in welke kleur. Onderzoek wijst uit dat blauw (veilig), groen (progressief) en oranje (optimistisch) de meest gebruikte kleuren zijn. Bekijk hier alle kleuren (bron: Marketing Online.nl)

kleuren.jpg

Zie ook:
- B2C
- boutique.
- Holland Spoor

 

↑ Top