Samen bouwen aan een sterk merk

Schrijven en redigeren

 

De ene tekst is de andere niet. Los van verschillen in doelgroepbenadering (een 16-jarige spreek je niet aan met 'u', een bejaarde niet met 'yo!') speelt ook het medium een belangrijke rol. Een brochuretekst is bijvoorbeeld anders dan een website-tekst. Ook als de boodschap gelijk is. Een brochure lees je, een website screen je. Vind je niet wat je zoekt? Dan ga je door naar de volgende site. Er zijn er immers genoeg ... Los van een goed verhaal is gevonden worden, het bepalen en gebruiken van de juiste zoekwoorden — SEO of zoekmachineoptimalisatie — daarom minstens zo belangrijk.

 

1 kilo tekst ontwikkelt de juiste tekst. Passend bij jouw boodschap, doelgroep en medium. Voor brochures, advertenties, persberichten, websites, nieuwsbrieven etc. Zelf een tekst geschreven en wil je deze laten controleren? Nalezen en redigeren (tekstbewerking) behoren ook tot de mogelijkheden.

 

↑ Top